Napĺňou práce je celá personálna agenda zverenej pobočky, teda: vyhľadávanie nových kolegov, vedenie a manažovanie zamestnancov, ich kontrola a motivácia. Udržiavanie kvality práce a výkonnosti na pobočke, školenia, finančné riadenie pobočky a práca so zmluvami. Súčasťou práce je aj vyhľadávanie vhodných miest na prezentáciu realitnej kancelárie a rôzne marketingové aktivity v oblasti, ktorú má pobočka na starosti.

 

Po prijatí na túto pracovnú pozíciu vás zaškolíme v existujúcich pobočkách a potom hodíme do vody - vy sami si zostavíte tím ľudí, ktorí budú pracovať pod vašim vedením. Preto hľadáme šikovných a priebojných ľudí, ktorým nechýba odvaha, patričná dávka asertivity, vynaliezavosť a najmä zručné komunikačné schopnosti.

Vysokoškolské vzdelanie je vašou nespornou výhodou, no ak jeho absenciu prevýšia iné kvality, nie je nevyhnutnosťou.

 

Sieť realitných kancelárií Reality Alpia sú etablovanou spoločnosťou s dlhoročnou tradíciou a bezúhonnou povesťou, preto vedúci našich pobočiek musia mať silné morálne zásady a vyznačovať sa spoľahlivosťou, empatiou, zodpovednosťou a lojálnosťou. Mali by si vedieť vybudovať u ľudí prirodzený rešpekt. Pracujeme ako tím a medzi seba prijímame iba spoľahlivých tímových hráčov, ktorí síce vedia pracovať aj samostatne, ale dokážu sa harmonicky zladiť s celkom.

 

Ponúkame vám zázemie renomovanej siete realitných kancelárií, v ktorom môžete neustále napredovať, motivujúce finančné ohodnotenie a prestíž lukratívnej pracovnej pozície.

 

Ak ste sa vo vyššie uvedených riadkoch našli, vyplňte prosím nasledujúci formulár. Ak nás zaujmete, budeme vás kontaktovať. Ďalšie podrobnosti o pracovnom mieste sa dozviete na pohovore.

 

Aktuálne voľné pozície: vedúci pobočiek v Trenčíne a Banskej Bystrici

 

 

Mohlo by Vás zaujímať

Hľadáte makléra? Nájdite si takého, ktorý vám pomôže predať vašu nehnuteľnosť
Reality Alpia obsadila celú reláciu Nové bývanie.

  • fingo